nedeľa 30. marca 2008

JG Bar-10 prvé skúsenosti

Na nete môžete nájsť kopu recenzií na túto zbraň od JG (airsoftretreat alebo strýčko google :) ) Tak popíšem moje konkrétne skúsenosti. Verzia, ktorú som si zakúpil je kópia TM VSR-10 GSpec, dodáva sa s tlmičom a optikou s jedenástimi stupňami podsvietenia osnovy a štvornásobným priblížením.
Zo zbrane som zatiaľ vystrieľaľ okolo 50 zásobníkov (cca 30 gulí v jednom zásobníku)). Kúpil som aj originál TM zásobník do VSR-10, ide trochu tuhšie do zbrane ale inak funguje bez problémov. Občas sa vyskytol problém, že pri obtiahnutí zbrane sa do hlavne dostali dve gule, prípadne, že zo zásobníka vyleteli všetky gule a rozložili sa v časti vonkajšej hlavne medzi tryskou ahop komorou.
Po poslednom tímovom tréningu a streľbe na terče sa mi stalo, že po obtiahnutí zraň okamžite vystrelila. Trochu som sa obával, keďže čína je stále čína :) čo s tým bude ale nakoniec sa ukázalo len to, že boli len povolené skrutky, ktoré pridržiavajú celý mechanizmus spúšte ku valcu. Stačilo ich dotiahnuť a všetko fungovalo k plnej spokojnosti. Zároveň som odstrálnil približne polovicu vzduchovej brzdy (airbrake), utesnil závit piestu teflónovou páskou (takzvaný "teflon mod") a dal trochu elektrikárskej pásky na trysku. Na obrázkoch môžete vidieť streľbu z 0.25BB ICS na vzdialenosť cca 4m.
Testovacia strelnica na balkóne, vzdialenosť od ústia hlavne ku plechovke cca 4m.


Priestrel z predu

Odtiaľto vyleteli bb von


Takto to prešlo krížom


Vstrely zpredu



A vstrel zospodu



Ešte jeden pohľad

Bohužiaľ som nemal k dispozícii merák, Pasťov nefungoval, takže momentálne neviem odmerať aktuálne FPS ale vyzerá to tak, že odpílenie časti vzduchovej brzdy pomohlo.
Streľba je veľmi príjemná, aj zgrupovanie bbčiek je dosť presné. Občas sa stane že niektoré bb sa odchýli od dráhy ale ostatné už potom letia tam kam majú. Na 50m sme skúšali zasiahnuť človeka (rozumej Pasťa :) ) s Dinovou TM VSR-10 M170 a s mojou Bar-10 bez upgrade. Chce to len trochu cviku, kedže pri takýchto vzdialenostiach už je to o veľkej zhode okolností nebol to však väčší problém.
Čo sa týka dostrelu a presnosti je JG Bar 10 na úrovni lepšieho AEG bez upgrade, každopádne je to úplne iný zážitok z hry. Musím povedať, že kúpu tejto zbrane vôbec neľutujem aj keď to bola na začiatku trochu lotéria, uchvátil ma však pocit keď som si prvý krát vystrelil z Dinovej VSR v tom čase ešte bez upgrade.
Urval sa mi ešte držiak popruhu na pažbe keďže je celý odlievaný zo zliatiny, je lepšie ho prevŕtať a dať do neho obyčajné oceľové očko alebo oceľový krúžok.

1 komentár:

  1. chces povedat ze s upgrade neprestrelis plechovku zospodu zo vzdialenosti 4 m?
    ja mam doma ACM VSR10 a z 4 metrov ju zospodu prestrelim a to je bez upgradu
    majo26@szm.sk

    OdpovedaťOdstrániť