utorok 6. mája 2008

Ďalšie skúsenosti s Bar-10

Odkedy som napísal prvé skúsenosti s mojou Bar-10 od JG uplynulo už veľa bbčiek :) zobral som ju na firemnú akciu a prehnali sme ňou odhadom 50-70 zásobníkov každý má okolo 30 gulí. Častejšie sa začala prejavovať závada, že sa zbraň nedala obtiahnuť, keď som potiahol záver do zadnej polohy a vracal som ho naspäť záver sám skočil do prednej polohy bez toho aby som stlačil spúšť. Stalo sa mi to aj hneď po prvom tréningv mesáku a myslel som si, že to sú len povolené skrtutky ktoré pridŕžajú spúšťový mechanizmus ku záveru. Nakoniec som po chvíli experimentovania nad rozobratou zbraňou prišiel na to, že sa opotrebila západka spätného chodu. Nebolo mi celkom jasné prečo vydržala tak málo ale rozhodol som sa objednať novú od laylax.com, ako originál tuningový diel do TM VSR-10. Náhodou sa niečo takéto povaľovalo v sáčku u môjho kamaráta a tímového kolegu Dina, zostalo mu to po jeho upgrade VSR-10 keď sa tento diel od laylaxu nevošiel do originál spúšťového mechanizmu od TM. Porovnal som teda oba diely. Ten svetlý je vybratý z Bar-10 ten tmavý je upgrade diel od laylax:



Rozdiel je dosť jasný práve v dĺžke tej časti ktorá slúži ako západka spätného chodu. Na originály je síce trochu zbrúsená ale to bolo odhadom tak do desatiny milimetra (skúšal som či nepomôže zdrsnenie tejto plochy), takže ak si kupujete Bar-10 okrem utesnenia vzduchotechniky a poistenia závitov jednotlivých skrutiek lepidlom odporúčam rovno kúpiť aj tento diel.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára