nedeľa 18. mája 2008

Guľomet ACM A&K249 MK II

Guľomet ACM A&K249 MK II


Nebudem sa tu kvetnato ropisovať o zbrani ako takej lebo už sme si zvykli že čína má dosť solídne spracovanie dielov len kameň úrazu je až pri upgradoch. Každý to pozná niekde niečo nesedí tak sa hlási na scénu pilník resp. pílka na kov poprípade fréza.

Pri tejto zbrani na moje počudovanie všetky veci zostali ležať v šuflíku.


Spočiatku som mal obavy z jeho uprgadu ale po tom ako jednoducho sa mechabox vyberá z tela všetky obavy opadli. Stačí ak človek povolí pár skrutiek a mecháč mu doslova vypadne do ruky sám. Príjemne ma prekvapila aj stavba mecháča. Je to zaujímavý mix, motor ako každý predpokladal na ležato(je tam akási skurtka v zadu na doťahovanie podobne ako u 2 mecháča), kolesá mechaboxu, hlava valca, piest a hlava piestu su 3jkovej rady. Páka podávača a tŕň je 2jkový hliníkový (dosť masívny podľa mojho názoru).jedna vec ma ale predsa len zarazila čo s týka medzikusu ktorý drží tŕň. Zárezy pre krídelka sú tak veľké že sa tam vojde aj 3jkový tŕň len sa nedá uchytiť skrutkou ako pri2jkovom tŕni. Čo ma prekvapilo najviac je asi to že vnútry su už od výroby guličkové ložiská a namiesto klasického spínania ako sme zvyknutý pri iných mecáčoch je tu relé. Takže nič nevyskakuje, samotný mecháč je dosť solídny steny začínaju hrúbkou od 2 mm a končia niekde až pri 7mm, robustnosť teda vyzerá byť solídna. Následný upgrade je proste jedna báseň. Vymeniť dané diely a šup zložiť no proste nieje o čom. Za ty prachy si myslím že dostanete dosť solídnu zbraň ktorú síce treba upgradovať ale ako pozerám na tie súčiastky tak pri M120 bute stačiť len výmena pružiny a dobre namazať mecháč lebo je suchý ako martiny.

Kayos





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára