pondelok 22. septembra 2008

Mäsokombinát masacre

Znova sme sa stretli na menšej akcii v Mäsokombináte a znova sa potvrdilo, že kvalita zážitku nezávisí ani tak od počtu hráčov ako od ich kvalít.

Zišli sme sa v počte okolo cca 12 ľudí, z TPU dino, erik, spring a ja. Celkom sa nám darilo, myslím, že aj všetci ostatní boli spokojní. Po dlhej dobe som zažil ako dvoch z našeho tímu (springa a mňa) dal niekto dolu len tým, že povedal potichu: "máš" a keď sme všetci traja pochopili, že máme a v kľude sa odobrali na mŕtvolisko.
Jednotlivé hry boli dynamické, netrvali príliš dlho ale podarilo sa uplatniť aj taktiku namiesto bezhlavého postupu. Síce som sa až v polovičke hier dozvedel, že hráme semi ale prešlo mi to.
Ďakujem všetkým zúčastneným za výbornú akciu a teším sa na ďalšiu. Viac fotiek je na tejto linke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára