sobota 18. októbra 2008

Kusaj vracia úder

Dnes sme si zahrali pokračovanie výbornej OSB fun akcie "Kusaj vracia úder". Zišli sme sa v lese v Lemešanoch v počte okolo 20 airsofťákov. Z dôvodu menšej účasti a väčšej hracej plochy organizátor (Indy :-)) presunul jeden z respawnov. Rozdali sme mapky, opáskovali hráčov a skontrolovali kozy :-D (časť scenára pozostávala z pasenia a ochrany kôz, viď link vyššie). Jediné čo nám občas znepríjemnilo hru boli nedisciplinovaní hubári, ktorí aj napriek upozorneniu liezli do hracieho priestoru. Prvé kolo išlo dosť svižne, prekvapivé akcie v hustom poraste, prekvapivé prepady, častá streľba v diaľke a krásne počasie, to všetko umocnilo atmosféru hry. Postupne sme sa priblížili k táboru teroristov (niektorí z nás aj okľukou cez Trebejov :-D ) a zaútočili. Podarilo sa mi niektorých z nich prekvapiť nepripravených a v priebehu niekoľkých minút som získal 5 fragov za sebou, väčsinu od chrbta pri niektorých chytrejších som nemusel ani vystreliť, pochopili :-) Potom nasledovali ďalšie tri fragy keď som sa snažil doraziť dve kozy medzi tým som znova dostal Pekyho a Crossmana, ktorý svojou guľometnou kanonádou budil na lúke značný rešpekt.
Husté lesy a vysoká tráva boli naozaj veľmi dobrým battlefieldom. Posed na lúke len umocňoval atmosféru stráženeho tábora.
Keď sa strany otočili, tempo hry trochu pokleslo, žltí sa pokúsili o jeden väčší útok (video kde je Slayer zachytený v akcii) ale keďže nám práve končil respawn podarilo sa nám žltých úspešne vytlačiť z lúky. Občas sa ešte pokúšali o obchvat ale väčšinou v nezosynchronizovaných akciách a jednotlivé útoky sa nám väčšinou podarilo odraziť.
Raz a znova sa potvrdila kvalitná úroveň scenárov a hier organizovaných Indym a nebyť návštevy policajtov, ktorých zavolal "nasratý hubár v ohrození" nebolo by na akcii ani jedného šedého miesta.
Za seba môžem povedať, že mi dosť pomohla aj tímová spolupráca v rámci našeho tímu TPÚ aj keď sme sa nezúčastnili v úplnej zostave ale len Dino, Erik a ja. Týmto ďakujem všetkým spolubojovníkom aj súperom za kvalitnú hru, ktorá dokazuje, že nie je problém spraviť kvalitné OSB aj v takýchto podmienkach.

Galéria
Video1
Video2
Video3
Video4
Video5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára